sobota, 29 marca 2014

herbatka u Ani....

 
 kiedy tam jestem...
czuję się jak mała dziewczynka...
która oglądając swój ulubiony katalog z zabawkami
 robi:
zamawiam, zamawiam, zamawiam...
 :)
uwielbiam!
uwielbiam tam dosłownie wszystko...

 
meble, makatki, koronki...
 i wszystkie kolekcje Pana domu...


uwielbiam jak dom ma klimat...
jak mogę zatopić się w jego ciepłej atmosferze...
 podziwiać i przenieść się w czasie...

 
uwielbiam pić tu herbatkę...
prowadząc nieśpieszne rozmowy...
czy chichrać się przy ognisku...
 zajadając najpyszniejszą...
kiełbaskę na świecie...

 
uwielbiam to, że mam tu...
 bratnie dusze podzielające...
moją fascynację wsią...
 i starociami wszelkimi...
 

tak! zdecydowanie czuję się tu wspaniale...
choć czasem się wstydzę, że..
oczu oderwać nie mogę...
ale nic nie poradzę na to, że..
wszystko mi się tu tak bardzo podoba...



dziś dla Was, migawki...
z popołudniowej herbatki u Ani....
nie mogłam się opanować...
musiałam pokazać Wam jak u niej jest pięknie...
 

 
Cudownej niedzieli kochani :)
 

25 komentarzy:

  1. Podoba mi sie niezmiernie:)
    Jesli bede zaposiadac inny dom-to w taki klimacie:)
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nooooo ale Twój dom jest równie cudny przecie!!!!! a w Twoim jeszcze więcej Ciebie ciut ,o te szydełkowe cuda !!!!! obydwu Wam zazdrościć gustu można :)))))buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to podróż w czasie przez ten moment zatapiania się w zdjęciach i czytając opis...to tak, jakbym tam była razem z Wami...popijając herbatkę...:)
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki do Braciszkowa na moim blożku:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Aguniu na tej herbatce , och pewnie tez bym się zakochała :) Agulko droga ja Tobie życzę boskiej niedzieli, a zważając na pogodę , którą zapowiadają, taka będzie !!Uwielbiam Cię !!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze takie piekne miejsca, jak Twoja Niebieska Chatka, czy dom Twojej przyjaciolki Ani sa taaak daleko! Zdjecia sa cudowne!!
    Zycze milego weekendu, Agusia :)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, wspaniały dom...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. też czułabym się tam świetnie :) więc doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie tam, tak nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Tobie możliwości takich doznań-bosko ja też uwielbiam taki klimat ;-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym też nie mogła oczu oderwać:)))))))) Uwielbiam takie wnętrza:))))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały klimat! Wyobrażam sobie, że można tak wsiąknąć, cieszyć się chwilą... super

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę herbata w takim klimacie to nie zwykła herbata to napój bogów )

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga -weź mnie następnym razem...-cudowny klimat...i pięknie to ''podałaś'' słowami przepełnionymi uczuciem.Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepieknie, lekko, delikatnie. Subtelne barwy, nienachalne wnętrze, nie przytłaczające, dobre jak stary przyjaciel:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, słoneczne zdjęcia i klimat domu. Zakochuję się na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, mi też oczka by latały to tu to tam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Klimat podobny do tego jaki panuje w chacie na wsi u mojej przyjaciółki. Też uwielbiam te klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki sielski, anielski klimacik u ciebie... chyba wproszę się na herbatkę ;-)

    OdpowiedzUsuń